Paula Fanderowska

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, związana z KBF, operatorem ICE Kraków.
Zarządza polityką sprzedaży Centrum Kongresowego ICE Kraków. Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej. Odpowiada za kreowanie długofalowej strategii marketingowej ICE Kraków. Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, jest członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w tym: MPI oraz ICCA. Zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Nagrodzona MP Power Awards - MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue.

 

Katarzyna Cioch

Absolwentka Zarządzania i studiów MBA na Oxford Brooks University. Z przemysłem spotkań związana od początku swojej kariery. Najpierw pracując po stronie klienta korporacyjnego – w dziale Marketingu HBO Polska, następnie przez ponad 10 lat po stronie agencji, gdzie kierowała działem obsługującym klientów stowarzyszeniowych organizując kongresy dla branży medycznej i paliwowej. W latach 2015-2017 pracowała w sektorze publicznym (Warsaw Convention Bureau) gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie do Warszawy dużych międzynarodowych kongresów stowarzyszeniowych. Doświadczenie i wiedzę zdobytą podczas współpracy z zagranicznymi klientami stowarzyszeniowymi i obsługującymi ich agencjami przenosi teraz na rynek polski. Obecnie współpracuje z medyczną branżą stowarzyszeniową, profesjonalizując ich struktury, wprowadzając menadżerski model zarządzania. Jest członkiem Komitetów Organizacyjnych kilku dużych światowych wydarzeń organizowanych w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami.
 

 

Krystyna  Gołabek

Z wykształcenia jest animatorem kultury i oświaty dorosłych. Od 1991 roku prowadzi swoją działalność w zakresie turystyki, od roku 1995 specjalizuje się w turystyce biznesowej. Silnie  związana ze Śląskiem - jest członkiem Zarządu Śląskiej Organizacji Turystycznej. K. Gołąbek należy do Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Polskiej Izby Turystyki. Jest właścicielką firmy Business Service Galop, która zapewnia kompleksową organizację konferencji i kongresów, głównie w branży medycznej.  Firma ta jest rekomendowana przez Poland Convention Bureau POT jako profesjonalny organizator kongresów.

 

Anna Górska

Doświadczony manager z wieloletnią praktyką w zarządzaniu organizacją, zespołami i dużymi imprezami, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu w Nowym Jorku. Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau w latach 2007-2014. Od 2014 r. związana zawodowo z EXPO XXI Warszawa, gdzie pełni funkcję Business Development Director i odpowiada za relacje z międzynarodowymi stowarzyszeniami. Prowadzi też firmę zajmującą się doradztwem i konsultingiem w branży MICE. Członek krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w których aktywnie udziela się wolontarystycznie. W latach 2010-2014r. wiceprezes ds. członkostwa w MPI (Meeting Professionals International) Poland, a w latach 2012-2018 prezes Oddziału Europy Centralnej ICCA (International Congress and Convention Association). Za swoją  działalność otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. w 2014 roku nagrodę Osobowość Roku w konkursie MP Power Awards, a w 2015 roku odznakę honorową nadaną przez ministra sportu i turystyki „Za zasługi dla turystyki”. Członek kapituły krajowych i międzynarodowych konkursów, związanych z przemysłem spotkań m.in. ICCA Best Marketing Award, Eventex Awards, Osobowość Roku MICE Poland i Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Jest też wykładowcą w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
 

Anna Jędrocha

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie  (Obsługa ruchu turystycznego) oraz Szkoły Hotelarskiej w Krakowie (hotelarstwo). Ekspert przemysłu spotkań, od wielu lat obecna w branży turystycznej, aktywna w organizacjach branżowych, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce w latach 2013-2019. Od roku 2006 członek International Congress & Convention Association. W latach 2011-2017 pełniła funkcję Prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Zawodowo związana z firmami krakowskimi Symposium Cracoviense - profesjonalny organizator kongresów (od 21 lat) oraz Intercrac, DMC (od 28 lat). Wcześniej w latach 1984-1989 praccowała w Orbisie w oddziale zagranicznej turystyki przyjazdowej. Obecnie również zaangażowana, jako jeden z liderów, w projekt Kraków Network, platformę współpracy branży spotkań, zainicjowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. Zainteresowania: taniec, balet klasyczny, gry planszowe.

 

Anna Woda

Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziewięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 - 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.

 

Karolina Bednarz

 

Krzysztof Paradowski

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego (Executive MBA) oraz Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego (stosunki międzynarodowe, spec. turystyka międzynarodowa). Z branżą MICE związany od 2005 roku. Na początku swojej kariery zdobywał doświadczenie m.in. w hotelach Hilton Reno w Newadzie oraz Sheraton w Krakowie. Od 10 lat związany z CMA, w której zaczynał jako menedżer działu sprzedaży i marketingu, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Jest członkiem m.in. takich organizacji, jak Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje w Polsce, Meeting Professional International Poland Chapter, Knights of Columbus. W 2017 roku został wyróżniony nagrodą MP POWER 2017 w kategorii „dostawca multimediów“. Jest autorem wielu koncepcji wydarzeń komercyjnych i kulturalnych, producentem, scenografem, pasjonatem nowoczesnych technologii multimedialnych. Był odpowiedzialny za produkcję kilkuset realizacji dla sektora publicznego i prywatnego.  .

 

Sabrina Żymierska

Dyrektor Obiektów Grupy MTP, odpowiedzialna za strategię, sprzedaż i marketing. Od 2008 roku koordynuje pracę zespołów zajmujących się wynajmem przestrzeni i organizacją konferencji oraz eventów. Członek MPI Poland, Rady Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, SKKP.

 

Tomasz Nowak

 

Ewa Kossakowska

 

Olga Krzemińska Zasadzka