Paula Fanderowska

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła także Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie. Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, związana z KBF, operatorem ICE Kraków.
Zarządza polityką sprzedaży Centrum Kongresowego ICE Kraków. Jest doświadczonym managerem i ekspertem w obszarze przemysłu spotkań oraz event marketingu. Będąc liderem projektu Kraków Network, jedynej w Polsce sieci business networkingowej zrzeszającej podmioty z sektora MICE, jest promotorem branży spotkań na arenie krajowej i międzynarodowej. Odpowiada za kreowanie długofalowej strategii marketingowej ICE Kraków. Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, jest członkiem krajowych i międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w tym: MPI oraz ICCA. Zasiada w Kapitule Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Nagrodzona MP Power Awards - MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue.

 

Anna Górska

Wiceprezes Zarządu ds. Współpracy Międzynarodowej

Doświadczony manager z wieloletnią praktyką w zarządzaniu organizacjami, zespołami i dużymi imprezami, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu w Nowym Jorku. Od ponad 20 lat związana z branżą spotkań. Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau w latach 2007-2014. Business Development Director w EXPO XXI Warszawa w latach 2014-2019.  Od 2019 r. związana zawodowo z PCO Symposium Cracoviense, gdzie pełni funkcję Doradcy Zarządu i odpowiada za relacje z międzynarodowymi stowarzyszeniami. Prowadzi też firmę zajmującą się doradztwem i konsultingiem w branży MICE. Członek międzynarodowych organizacji, skupiających profesjonalistów z branży spotkań, w których aktywnie udziela się wolontarystycznie. Obecnie Członek Zarządu ICCA (International Congress and Convention Association), członek Association of Associations Executives i Positive Events Impact Ambassador. W latach 2010-2014r. Wiceprezes ds. Członkostwa w MPI (Meeting Professionals International) Poland, a w latach 2012-2018 Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej ICCA. Za swoją  działalność otrzymała liczne nagrody i wyróżnienia, m.in. w 2014 roku nagrodę Osobowość Roku w konkursie MP Power Awards, a w 2015 roku odznakę honorową nadaną przez ministra sportu i turystyki „Za zasługi dla turystyki”. W 2017r. została wytypowana jako jedna ze 100 najbardziej wpływowych osób w turystyce w Polsce, a w 2019r. i 2020r. znalazła się na liście 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej w Europie (Eventex Index). Członek kapituły krajowych i międzynarodowych konkursów, związanych z przemysłem spotkań m.in. ICCA Best Marketing Award, Eventex Awards, Osobowość Roku MICE Poland i Programu Ambasadorów Kongresów Polskich. Jest też wykładowcą akademickim. 
 

Anna Jędrocha

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie  (Obsługa ruchu turystycznego) oraz Szkoły Hotelarskiej w Krakowie (hotelarstwo). Ekspert przemysłu spotkań, od wielu lat obecna w branży turystycznej, aktywna w organizacjach branżowych, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce w latach 2013-2019. Od roku 2006 członek International Congress & Convention Association. W latach 2011-2017 pełniła funkcję Prezesa Krakowskiej Izby Turystyki. Zawodowo związana z firmami krakowskimi Symposium Cracoviense - profesjonalny organizator kongresów (od 21 lat) oraz Intercrac, DMC (od 28 lat). Wcześniej w latach 1984-1989 praccowała w Orbisie w oddziale zagranicznej turystyki przyjazdowej. Obecnie również zaangażowana, jako jeden z liderów, w projekt Kraków Network, platformę współpracy branży spotkań, zainicjowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. Zainteresowania: taniec, balet klasyczny, gry planszowe.

 

Anna Woda

Warszawianka, z wykształcenia animator kultury. Absolwentka Studiów Podyplomowych z Zarządzania Projektami Eventowymi. Od dziewięciu lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik. Odpowiadała za stworzenie w tej instytucji kompleksowej oferty nowo powstającego centrum konferencyjnego. Inicjatorka działu zajmującego się organizacją konferencji i imprez. Od stycznia 2016 pełni funkcję kierownika wspomnianego działu i zarządza 12-osobowym zespołem. W latach 2015 - 2017 członek MPI, od 2018 członek SKKP, od kwietnia 2019 członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula.
 

Krystyna Gołąbek

Z wykształcenia jest animatorem kultury i oświaty dorosłych. Od 1991 roku prowadzi swoją działalność w zakresie turystyki, od roku 1995 specjalizuje się w turystyce biznesowej. Silnie  związana ze Śląskiem - jest członkiem Zarządu Śląskiej Organizacji Turystycznej. K. Gołąbek należy do Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Polskiej Izby Turystyki. Jest właścicielką firmy Business Service Galop, która zapewnia kompleksową organizację konferencji i kongresów, głównie w branży medycznej. Firma ta jest rekomendowana przez Poland Convention Bureau POT jako profesjonalny organizator kongresów.

 

Krzysztof Paradowski

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego (Executive MBA) oraz Krakowskiej Akademii im Andrzeja Frycza Modrzewskiego (stosunki międzynarodowe, spec. turystyka międzynarodowa). Z branżą MICE związany od 2005 roku. Na początku swojej kariery zdobywał doświadczenie m.in. w hotelach Hilton Reno w Newadzie oraz Sheraton w Krakowie. Od 10 lat związany z CMA, w której zaczynał jako menedżer działu sprzedaży i marketingu, a obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Jest członkiem m.in. takich organizacji, jak Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Kongresy i Konferencje w Polsce, Meeting Professional International Poland Chapter, Knights of Columbus. W 2017 roku został wyróżniony nagrodą MP POWER 2017 w kategorii „dostawca multimediów“. Jest autorem wielu koncepcji wydarzeń komercyjnych i kulturalnych, producentem, scenografem, pasjonatem nowoczesnych technologii multimedialnych. Był odpowiedzialny za produkcję kilkuset realizacji dla sektora publicznego i prywatnego.  .

 

Agnieszka Szymerowska

 

Sabrina Żymierska

Dyrektor Obiektów Grupy MTP, odpowiedzialna za strategię, sprzedaż i marketing. Od 2008 roku koordynuje pracę zespołów zajmujących się wynajmem przestrzeni i organizacją konferencji oraz eventów. Członek MPI Poland, Rady Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, SKKP.

 

Tomasz Nowak

 

Ewa Kossakowska

 

Piotr Wilczek