Jak Azja i Australia walczą z COVID-19

Pakiet najnowszych informacji jak destynacje na świecie reagują na COVID-19. W tym tygodniu informacje z Azji i z Australii, a już w przyszłym z Europy, Bliskiego Wschodu i USA.

KOREA

PCMA i Korea MICE Association ogłosiły dwuletnie porozumienie strategiczne, którego celem jest wyposażenie ich członków w umiejętności i kompetencje do życia po COVID-19. Kluczowy element partnerstwa będzie koncentrował się na prowadzeniu kursu Digital Event Strategist (DES) PCMA w Korei, a także na innych programach szkoleniowych, które pomogą profesjonalistom w przystosowaniu się do nowego środowiska biznesowego.

PENANG

Penang Convention & Exhibition Bureau (PCEB) zapewnia hotelom w Penang wsparcie w mediach społecznościowych w celu promowania ich oferty w trakcie i po zamknięciu Malezji. Projekt jest uzupełnieniem programu Privilege Penang, który został uruchomiony w czerwcu. 

SEUL 

W dniach 18 i 18 września 2020, Organizacja Turystyczna w Seulu (STO) zorganizowała swój pierwszy wirtualny fam trip dla dziennikarzy specjalizujących się w wydarzeniach biznesowych. Wirtualna wycieczka składała się z pięciu „miejsc”, z których każdy reprezentował różnorodne uroki Seulu - sala konferencyjna w której dziennikarze mają dostęp do sesji edukacyjnych, wirtualne stoisko promocyjne, strefa wypoczynkowa umożliwiająca networking oraz wirtualny teatr do oglądania prezentacji miast związanych z wydarzeniami biznesowymi.

PERTH

Business Events Perth (Convention Bureau w Perth ) ogłosiło nowe wsparcie finansowe, mające zachęcić firmy do organizowania wydarzeń biznesowych lokalnie. Dostępne jest dofinansowanie do 30 AUD (21,50 USD) dla delegata, zależne od czasu trwania wydarzenia i liczby delegatów uczestniczących w wydarzeniu. Rząd stanowy uruchomił również plan naprawczy WA o wartości 5,5 mld AUD (4,01 mld USD) aby pomóc Australii Zachodniej wyjść z COVID-19, który obejmuje 150 mln AUD (109,5 mln USD) na wsparcie branży turystycznej.

AUSTRALIA

Premier Australii Scott Morrison ogłosił, że 50 mln AUD (36,6 mln USD) zostanie przeznaczone na wsparcie australijskiej branży wydarzeń biznesowych. W nowym programie dotacji - Australian Business Events organizatorzy spotkań, kongresów, programów motywacyjnych i wystaw/targów będą mogli ubiegać się o dotacje na pokrycie do 50% kosztów z góry (między 10000 AUD {7320 USD a 250 000 AUD {183 USD), 039}). Finansowanie jest częścią rządowego funduszu pomocy i naprawy COVID-19 o wartości 1 miliarda AUD (731,98 mln USD), który wspiera sektory poważnie dotknięte pandemią.

NOWA ZELANDIA

Rząd Nowej Zelandii ogłosił pakiet wsparcia w wysokości 50 mln NZD (33,3 mln USD) na promocję turystyki krajowej poprzez wydarzenia biznesowe. Zastrzyk trafi do dziewięciu głównych regionów w całym kraju za pośrednictwem Regional Events Fund. Fundusz jest dodatkiem do ogłoszonego wcześniej przez rząd funduszu na imprezy krajowe, w ramach którego 20 z 200 wydarzeń otrzymujących wsparcie to konferencje i wydarzenia biznesowe.

SYDNEY

Firma BESydney (Business Events Sydney) rozpoczęła internetową inicjatywę zatytułowaną „Anticipating Tomorrow: Global Insights Series”, która gromadzi czołowych badaczy, pionierów biznesu i rząd w celu dzielenia się spostrzeżeniami ekspertów z całego świata. Seria spotkań łączy informacje, pomysły i ludzi, a także pokazuje rolę, jaką globalne konferencje mogą odegrać w pomaganiu Australii w odbudowie silniejszej gospodarki. 

CANBERRA

Główny Minister Australijskiego Terytorium Stołecznego (ACT) potwierdził wprowadzenie „Smart Badge” w celu zapewnienia bezpieczeństwa wydarzeń biznesowych i pomocy Canberze w przyciąganiu nowych wydarzeń biznesowych do regionu. „Plakietka” noszona przez uczestnika spotkania jako zegarek, smycz lub klips do kasku - jest rejestrowana za pomocą kodu QR i mapuje jego lokalizację w określonym obszarze wydarzenia. Technologia Smart Badge będzie dostępna bezpłatnie dla osób planujących spotkania w Canberze.

Autor: Anna Górska