Nadrzędnym celem Akademii SKKP jest profesjonalizacja usług skierowanych do organizatorów kongresów i konferencji, podnoszenie wiedzy i umiejętności oraz umacnianie pozycji zawodowej osób działających na rynku kongresowo-konferencyjnych.
Akademia SKKP to unikatowe szkolenia, których celem jest przekazanie szerokiej wiedzy dotyczącej organizacji konferencji, kongresów i eventów w ciekawy i nietypowy sposób. Rozwinięcie kompetencji i określenie predyspozycji do planowania, przygotowywanie oraz realizowania i koordynowania wydarzeń.
Zajęcia koncentrują się przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu meeting plannera, jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Program został przygotowany przez ekspertów-praktyków, przedstawicieli branży spotkań. Dzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy pozyskiwaniu oraz organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą.
Szkolenia w edycji wiosennej Akademii SKKP:
5.03.2020, Lublin - Profesjonalna organizacja konferencji od A do Z
26.03.2020, Gdynia – Profesjonalna organizacja konferencji od A do Z
2.04.2020, Toruń – Rola współpracy środowiska naukowego, administracyjnego i biznesowego w celu pozyskiwania kongresów i konferencji do destynacji
16.04.2020, Warszawa – Nowe trendy w turystyce biznesowej
30.04.2020, Poznań - Profesjonalna organizacja konferencji od A do Z
7.05.2020, Wrocław – Profesjonalna organizacja konferencji od A do Z
14.05.2020, Kraków – Zrównoważone wydarzenia - Positive Events Impact
Akademia SKKP, w ramach celów statutowych stowarzyszenia, szkoli także ze standardów etycznych, zawodowych i jakościowych. Przekazana wiedza zostanie zweryfikowana przez warsztatowców, a po pozytywnej ocenie podmiot dostanie akredytację SKKP.
Co nas wyróżnia:
- AKREDYTACJA - Podmiot otrzymuje akredytację SKKP
- MIĘDZYNARODOWOŚĆ - Wykorzystujemy know how międzynarodowych organizacji, takich jak ICCA (International Congress and Convention Association), PCMA (Professional Convention Management Association ), AAE (Association of Association Executives)
- INNOWACYJNOŚĆ - Kreatywne podejście do tematów i nowoczesne techniki warsztatowe
- CASE STUDIES - Każdy blok tematyczny i część teoretyczna jest poprzedzona praktycznymi przykładami ze świata
- DOPASOWANIE DO POTRZEB - Każde szkolnie jest „szyte na miarę”, gdyż przed szkoleniem obiekt otrzymuje ankietę do wypełnienia, która pomaga wykładowcom w określeniu konkretnych potrzeb klienta i dostosowaniu do nich zakresu tematycznego szkolenia
- WYKŁADOWCY - Każde szkolenie jest prowadzone przez dwóch doświadczonych szkoleniowców – praktyków, co pozwala na interesujący sposób prowadzenia warsztatów.
Szkolenia podzielone są na 4 następujące sektory w zależności od grupy docelowej:
- Marketing destynacji – szkolenia dla CVBs, DMCs i innych podmiotów, zajmujących się promocją miast i regionów także z sektora administracyjnego i naukowego
- Zarządzanie spotkaniami – szkolenia dla PCO
- Wsparcie spotkań i transport – szkolenia dla poddostawców - firm wspomagających organizację konferencji - takich jak dostawcy multimediów, transport, catering i inne
- Obiekty – szkolenia dla hoteli i obiektów konferencyjnych
Przykładowe moduły:
- Wprowadzenie do segmentu Meetings & Events:
- Czynniki decydujące o sukcesie sprzedaży Meetings & Events:
- Jak przygotować ofertę dla sektora Meetings & Events:
- Klient korporacyjny versus klient stowarzyszeniowy.
- Rynek stowarzyszeniowy na świecie - dlaczego warto ubiegać się o imprezy stowarzyszeniowe.
- Rola współpracy środowiska naukowego, administracyjnego i biznesowego w celu pozyskiwania kongresów i konferencji do destynacji.
- Aktywne pozyskiwanie klientów stowarzyszeniowych przez hotele - modele i narzędzia
- Event jako narzędzie wsparcia sprzedaży
Możliwość zamówienia dodatkowych modułów:
- Jak napisać ofertę (bid), żeby wygrać kongres. Level I & II
- Współpraca międzynarodowa. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami. Skuteczny networking
- Efektywny udział w targach
- Jak przygotować się do i przeprowadzić wizytę kontrolną przed podjęciem decyzji o kongresie (site visit)
- Meeting Planning, czyli organizowanie spotkań zbiorowych
- Nowe trendy w organizacji konferencji międzynarodowych
- Dane statystyczne w przemyśle spotkań – dlaczego są ważne
- Generacja X,Y,Z
Co o nas mówią:
„Bardzo wysoko oceniam warsztaty prowadzone w ramach Akademii SKKP, w których miałam okazję uczestniczyć w Lublinie. W czasie warsztatów treści przekazywane są w sposób bardzo atrakcyjny i dostępny, z omówieniem konkretnych przykładów działań i realizacji, omówienia zarówno sukcesów, jak i porażek ale też niebezpieczeństw czyhających na organizatorów dużych konferencji. Dzięki warsztatom pogłębiłam swoją wiedzę, którą mam nadzieję wykorzystywać w swoje pracy zawodowej w przyszłości” - Agnieszka Zaręba Pliszko, Współwłaściciel Travel Experience.
Wykładowcami Akademii SKKP są Anna Górska i Anna Nowakowska, od lat związane z przemysłem spotkań w różnych jego strukturach.
W celu uzyskania szczegółowej propozycji oferty szkoleniowej AKADEMII SKKP napisz do nas maila, w odpowiedzi wyślemy naszą prezentację.
Kontakt:
akademia@skkp.org.pl