Wyszukiwarka


Logowanie


Zarejestruj się

Zarząd

Zarząd Stowarzyszenia na kadencję 2015-16 wybrany na Walnym Zgromadzeniu w dniu 19 marca 2015 roku w Warszawie.

dsc_00131Prezes
Anna Jędrocha

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie  (Obsługa ruchu turystycznego) oraz Szkoły Hotelarskiej w Krakowie (hotelarstwo). Doświadczenie zawodowe: 1984-89 Orbis Kraków – organizacja i obsługa zagranicznej turystyki przyjazdowej; od 1989 ATH Intercrac (Prezes Zarządu) – organizacja zagranicznej turystyki przyjazdowej; od 1999 Symposium Cracoviense (Prezes Zarządu) – organizacja i obsługa kongresów konferencji , szkoleń, wystaw i imprez promocyjnych. Członkostwo w organizacjach: SKKP, ICCA, KIT. Zainteresowania: taniec, balet klasyczny, gry planszowe.
 

Krystyna GolabekWiceprezes
Krystyna Gołąbek


Z wykształcenia jest animatorem kultury i oświaty dorosłych. Od 1991 roku prowadzi swoją działalność w zakresie turystyki, od roku 1995 specjalizuje się w turystyce biznesowej. Silnie  związana ze Śląskiem - jest członkiem Zarządu Śląskiej Organizacji Turystycznej. K. Gołąbek należy do Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Polskiej Izby Turystyki.
Jest właścicielką firmy Business Service Galop, która zapewnia kompleksową organizację konferencji i kongresów, głównie w branży medycznej.  Firma ta jest rekomendowana przez Poland Convention Bureau POT jako profesjonalny organizator kongresów.  

Rafal_Rosiejak_032015Wiceprezes
Rafał Rosiejak

Dyrektor Sprzedaży Stadionu Narodowego (B2B/B2C).
W latach 2004-2008 dyrektor generalny hotelu Domina Prestige Poznan (włoska grupa hotelowa Domina Hotels & Resorts). W latach 2008-2012 jako Krajowy Koordynator ds. Zakwaterowania Drużyn i Kibiców odpowiadał za zapewnienie i przygotowanie optymalnej bazy hotelowej. Zna prawie każdy hotel w Polsce od Bieszczad po Międzyzdroje i od Karpacza po Gołdap. Od roku 2013 doradza FIFA w zakresie zakwaterowania kibiców i drużyn podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w roku 2018. Trener biznesu, przewodniczący Komisji Rewizyjnej Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

Moje_zdjecie_5Wiceprezes
Irena Sokołowska

Ukończone studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim. W turystyce biznesowej pracuje  od ponad 20 lat, począwszy od Biura Kongresów Orbis, gdzie  zrealizowała  dziesiątki   kongresów medycznych, naukowych, wizyt rządowych i kulturalnych.  Przez 5 lat pracowała   na stanowisku Dyrektora ds. Konferencji w  Warszawskim Centrum EXPO XXI. Obecnie jest dyrektorem działu MICE & Congress Holiday Travel. Przez wiele lat zdobywała coraz szerszą wiedzę w dziedzinie turystyki biznesowej dzięki praktyce oraz udziałowi w szkoleniach zawodowych, warsztatach i kursach w kraju i za granicą. Obecnie jest jednym z niewielu specjalistów – praktyków w dziedzinie turystyki biznesowej w Polsce i Europie, docenianym w środowisku zawodowym, który posiada zarówno odpowiednie doświadczenie, jak i szeroki zasób wiedzy teoretycznej.
Jest członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce od jego powstania, pełniła różne funkcje: sekretarza generalnego, dwie kadencje prezesa  stowarzyszenia. Obecnie zarządzie SKKP na stanowisku wiceprezesa.
Przez ponad 6 lat reprezentowała Polskę w Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów EFAPCO ( www.efapco.eu ), początkowo jako członek zarządu, potem wiceprezydent przez trzy kadencje. W 2008 roku zorganizowała 3 Europejski Kongres EFAPCO  w Warszawie.
Zainteresowania: muzyka klasyczna, literatura, podróże, kulinaria i koty.
 

piotr_wilczekmaleWiceprezes
Piotr Wilczek

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, kierunek ”Obsługa Ruchu Turystycznego”; w turystyce pracuje od 1987 roku; od 1991 roku prowadzi  własną firmę w Krakowie - GRUPA A05 SP. z o.o., wyspecjalizowaną w organizacji kongresów, targów i eventów; zarządzał kilkuset projektami spotkań naukowych, biznesowych i promocyjnych, w których brało udział od kilkudziesięciu do kilku tysięcy uczestników; członek SKKP, MPI, SPMP, KIT, IPH, MOT; pełnił funkcje Wiceprezesa, a następnie Prezesa SKKP.
 

swroblewskiSekretarz Generalny
Sławomir J. Wróblewski

Z wykształcenia dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
Współzałożyciel  i pierwszy prezes Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”. Menedżer Marki Turystyki Biznesowej w programie Unii Europejskiej. Współtwórca polskiego programu „Ambasadorowie Kongresów Polskich”. Inicjator znanych projektów branżowych: Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych, Targów Turystyki Biznesowej, Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji.  W latach 1988-1995 attache kulturalny w Konsulacie RP w Chicago i dyrektor Ośrodka Informacji Turystycznej w Chicago.
Prowadził firmy Meetings Management i Meetings Poland. Był dyrektorem marketingu i sprzedaży w firmach hotelarskich: HOTEL 500, BOSS, ANDERS GROUP. Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl
 

Przemysław Pol
Skarbnik
Przewodniczący Komisji Polski Cruising

Zawodowo związany z turystyką nieprzerwanie od 1996 roku; przez ten czas przygotował i zrealizował kilkaset imprez; w tym samym czasie odwiedził ponad 50 krajów na 5 kontynentach. Od najmłodszych lat związany z turystyką kwalifikowaną, jest posiadaczem m.in.: złotej odznaki turystyki pieszej PTTK.
Pomysłodawca i organizator Mistrzostw Polski Branży MICE w Narciarstwie Alpejskim, która od kilku lat na stałe zagościła już w kalendarzu imprez naszej branży.  Autor Andorra Snow Festival, nowatorskiej koncepcji redukcji kosztów dla zimowego incentive. Z racji zamiłowania i wykształcenia kierowana przez niego Akademia Podróży od wielu lat specjalizuje się w wyjazdach incentive oraz w organizacji korporacyjnych i branżowych zawodów sportowych. W wolnym czasie jeździ na nartach, rowerze, gra w piłkę nożną i tenisa.  
 

Regulamin Zarządu >>
Regulamin Biura Prezydialnego >>

Plan działań SKKP 2014-15 >>

e-mail: biuro@skkp.org.pl