Wyszukiwarka


Logowanie


Zarejestruj się

Podsumowanie Meetings Week Poland 2016

W dniach 14-18 marca 2016 roku w Centrum Konferencyjnym PGE Narodowego odbyło się coroczne wydarzenie pt.: „Meetings Week Poland”, jedna z najważniejszych imprez promocyjnych polskiej branży organizatorów spotkań. To już czwarta edycja tego wydarzenia.Na pięciodniowy cykl wydarzeń złożyły się konferencje oraz spotkania networkingowe, w których wzięli udział reprezentanci korporacji i stowarzyszeń zawodowych, którzy odpowiadają za planowanie eventów, zakupy usług dla podróży i spotkań służbowych, oferenci z firm obsługowych, hoteli i centrów konferencyjnych, a także dziennikarze, samorządowcy i politycy. Część paneli była także przygotowana dla studentów. W tegorocznej edycji Meetings Week Poland wzięło udział ponad 1000 osób.

Celem Meetings Week Poland jest zademonstrowanie skali branży spotkań w Polsce, jej znaczenia dla gospodarki oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska dla wyrażania opinii istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.

Przedsięwzięcie realizowane jest wspólnie przez organizacje działające w tej branży: Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Site Poland, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, magazyn „The Warsaw Voice”, portal Meetingplanner.pl przy licznym wsparciu mediów branżowych.

Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki jest partnerem strategicznym całego wydarzenia.

Meetings Week Poland 2016 pobierz podsumowanie. 
Więcej informacji na stronie www.meetingsweek.pl
 

e-mail: biuro@skkp.org.pl