Wyszukiwarka


Logowanie


Zarejestruj się

Monografia „Innowacje w przemyśle spotkań”

Wyższa Szkoła Promocji przy współpracy ze Stowarzyszeniem „Konferencje i Kongresy w Polsce” opublikowała monografię pt. „Innowacje w przemyśle spotkań”.
Publikacja pod redakcją Adama Grzegorczyka, Janusza Majewskiego i Sławomira Wróblewskiego obejmuje trzy rozdziały: „Wiedza o przemyśle spotkań i pograniczach dyscypliny - Meeting Industry and Beyond”, „Mierzenie efektów – znacznie dla Meeting Industry” oraz „Innowacje w przemyśle spotkań”. Autorami artykułów są zarówno naukowcy, jak i praktycy branży konferencyjno-kongresowej: Krzysztof Cieślikowski, Adam Grzegorczyk, Renata Gerlach, Elling Hamso, Witold Janczyński, Anna Kalinowska-Żeleźnik, Magdalena Kachniewska, Grzegorz Leszczyński, Andrzej Mochoń, Janusz Majewski, Anna Nowakowska, Tomasz Nowak,  Jakub Pędziwiatr, Marta Sidorkiewicz, Maarten Vanneste, Sławomir Wróblewski, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony, Michał Żemła.
 
Monografia w formie ebook jest do pobrania:
http://wsp.pl/index.php/pl,9,87,1261,1,32014_innoewacje_w_przemysle_spoetkan_

 

e-mail: biuro@skkp.org.pl